Tuesday, March 6, 2007

نحنا....سوا

تفتكري ليه الكتابة معاكي أجمل من الكتابة ليكي ؟؟؟
تفتكري ممكن نكتب إيه واحنا مع بعض ؟؟؟؟
تفتكري عنيكي حلوين كدا ليه ؟؟؟؟؟؟؟
زي ما الكتابة معاك أحسن من الكتابة ليك بكتيييير 0
نكتب ......نحنا ......سوا 0
عشان بتحبك 0
تفتكر انتا بقي ... أنا بحبك كدا ليه ؟؟؟؟؟
تفتكر انا نفسي أفرحك أوووووي كدا ليه ؟؟؟
تفتكر إيه أول حاجه ممكن نعملها لو قمنا من علي الجهاز حالا ؟؟؟؟
يمكن بتحاولي تبقي زيي 0
يمكن بتحاولي تبقي زيي 0
نفضل مع بعض أطول وقت ممكن............... خليكي.
حبيتكَ .. وأنا كمان حبيتك .. وبحبكَ .. وأنا كمان .. وهحبكَ .. علي طول

7 comments:

nada sultan said...

جميل إني أدخل ألاقي لك كلام
وجميل انه يبقي فيه كلام ليا..وكمان أقدرأرد عليك..وأقولك عليه بحبك
وبحب علي طوووووول




ــــــــــــــــــ


جميل كلامك وجميل تعليقكك
تعالي بقي نسقف لبعض

بحبك يا نودا

ايــــــــــــــــــوب said...

مش عارف اقول غير بحبكوا انتو الاتنين

Anonymous said...

nice post and good words

محض روح said...

جميل واحساسك رقيق موت
فعلا الكلام مع الى بنحبهم وحتى الكتابه معهام بتكون امتع من الكتابه عنهم
يمكن وجدنا معاهم بيدينا الصوره الكامله لمشعرنا
:)

sara... said...

ايه الجمال ده

Anonymous said...

بحبك



سلطان

مدحت محمد said...

يارب يديم هذا الحب